5/15/12 kanelbullar, campaign posters, disney concert dvd och skype

såhär ser i princip hela vår lunchroom ut. massa posters för på fredag röstas det fram skolans "elevråd" i alla olika grades och imorse during open hjälpte jag julia göra hennes posters för jag hade ju lovat henne det.
dagen har varit sämst. jag mår inte speciellt bra, men ett skypesamtal senare med modern min och ett telefonsamtal med Elle på två timmar underättade iaf. idag rullade vi kanelbullar i culinary skills men det är först imorgon som vi får baka dem för dem måste ju jäsa osv. sen i choir fick jag disney celebrte concert dvd;n som jag beställt så mamma och pappa nu kan ni se er dotter faila totallt och sjunga med hennes choir när vi kommer hem! imorgon är det onsdag.. wohoo or not.. meh, hoppas det kan bli helg fort! jag måste hitta på något kul känner jag, vad som och slippa allt detta som händer nu
jag är en bra kompis om jag får säga så själv..
KANELBULLAR NÅGON????
haha, denna tjejen är lite sisådär halvt galen och nästan lite läskig då och då,
lite creepy med, men man skrattar ju rätt mycket åt / med henne så det är ju 1+!
haha ignorera denna trötta tjejen med påklistrat leende. kolla dvderna ist!

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Det blir bättre, Stumpan! Vi ser så fram emot att se dvdn //Ktram Mom

2012-05-16 @ 08:35:06
Postat av: felicia - fotokobran

var med och bestäm! :)

skulle vara jättesnällt om du ville lägga din åsikt! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-onskar-ni-1.html#comment

2012-05-16 @ 23:18:18
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback