5/10/12 thursday

Imorgon är det fredag, jag ska sova hos Holly imorgon och vi ska göra en skylt inför the Twins gameeee! sen lördag BAM FIRST BASEBALL GAME √ Såååå excited! Idag var jag så himla lycklig också i skolan för guess what? Dem hade lite sissådär nyttig lunch!! Kolla Grönsaker och lite Ranch! Heck yes sen att vi satt ute i solskenet och halvsolade också gjorde det bara bättre! Nu ska jag hjälpa Taylor med hennes health läxa och sedan göra mig redo för att sova. Trött tjej.se! Min lunch halväten nästan dock hehe & bilder från igår i photoclass med Julia!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej

jag funderar på att åka som utbytes student men är inte riktigt säker än, hur funkar de på lektionerna är de typ mycke redovisningar, grupparbeten och sånt och typ hur länge tar det innan innan man kommer in i "umgänget"?

2012-05-14 @ 18:28:28
URL: http://lindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback