twins game united states vs. canada

Twins Game var såååååå kul!! I had a blast with my girls! Jag förstod absolut ingenting av vad some hände nere på planen men gud vad kul jag hade med mina tjejer! Började med att jag och Holly åt frukost, fixade oss som vanligt i ex antal timmar med smink och hår, drack massa te och guess what, jag drack kaffe också!! Någon växer upp i Amerika här alltså, nej men skämt åsido sov inte mycket den natten.. Holly och jag kollade Paranormal Activity 2 och såklart somnar hon jag är klar vaken i källaren och det är storm ute lite sådär. Och hennes källare/ eller aa basement inredda. Är ju inte allt för gulligull rosa drömmar där så neh. Jag behövde energiiiiii! Vid halv 4 kom Paige och Maria och så åkte vi mot Mall of America för att ta spårvagnen(?) The light Rail till Target Field i Minneapolis. GAHH It WAS HUMONGUS! Så himla stort, mina ögon blev som tefat! VI tog bilder vid den stora baseball handsken och sedan checka dem våra biljetter och vi var så tidiga så vi fick gratis kepsar!! wohoo! Sen gick vi runt hela target field för att kolla vad dem hade i matväg. Jag och Holly körde på Nachos, Maria och Paige på corndog. Sedan köpte vi glass! Och skålen var liksom en baseball hat så jag torka av den och sköjde med vatten och tog hem den för den var så söt. Det var så himla coolt! Tror verkligen inte jag kunde haft bättre sällskap och fint väder denna soliga varma lördag! Haha dem flesta är ju väldans trevliga efter en drink eller två. Jag fick höra att jag var magneten. Men tyvärr så är ju inte alla det, när matchen var slut så var det en man som var väldigt otrevlig efter att hört jag var från Sverige, sa alla svenska tjejer var slampor, vi är bara blonda, blåögda och osmarta och började klanka på ikea och Sverige som land. Då blev jag arg. Jag hade riktigt svårt att vara tyst och käftade emot och sa till han att han fick skärpa till sig och lära sig hur man ska betee sig och att han inte kan säga så liksom, för han har inte fakt på det osv. Men det lönade sig inte till och Holly försökte dra iväg med mig lite snabbare för att undvika han. Däremot så fortsatte han sedan snacka skit om mig och Sverige till Paige och Maria och sa att dem skulle dissa mig. Jisses. Sen efter det var det köande till spårvagnen där ett creep som jobbade där blev väldans social! Träffa en awesome kanadensare också på spårvagnen som var super social och trevlig! Sen var det hem till Julia!
Chillar stenhårt i Paigeys bil!
Jätte handsken!!
Mums glass, vanilj och choklad med krossad M&M heh. Tjockt och gott!!
Me and My new firend
Workin' the little icecream baseballhat!

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Härligt med din första baseballmatch - trist med "knäppgöken" ni stötte på. Tyvärr så finns de överallt. Vänta bara tills du kommer hem så stöter du på en hel drös :))

Ha nu super trevligt din sista månad <3 Kramar i massor, Mom

2012-05-14 @ 08:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback