5/9/12 call me maybe?

Photo II är så underbart, bra klasskompisar och framförallt JULIA!♥ Jag och Julia ska förmodligen göra ett projekt som involverar denna låten. Vi har typ mega crush på den och lyssnar på den och hittar vidoes hela tiden. Kolla vårt senaste fynd. Annars då, tror jag fick ett F på dagens Us history test, hade inte ens en aning om att vårat chapter 24 test var idag. Och i engelska kollar vi på the great gatsby movie, den är gamal och tråkig men jag kollar ju hellre på den än att göra massa D.O.L's (Daily Oral Language - Correcting to proper gramar etc.)
HAHA jag dör! Jag vill göra cover på den!! Vad säger du Julia? Vet ju att du läser så.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH HERRE!! du hänger med dessa fagra varelser varje dag? Kanske är värt att dra till USA just for the eyecandy. Hälsa dem att they can call me! ;)

puss och kram! <3

2012-05-14 @ 13:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback