5/28/12 memorial day

Vi åkte hem en dag tidigare från båten så jag var hemma redan söndag för det var så dåligt o stormigt väder. Idag var det iaf memorial day så vi var lediga från skolan, no biggie. Mest för att hedra alla soldater osv. Det har varit strålande väder hela dagen och jag körde en rejäl power walk här i the Wilds, dock blev jag lite lost.. Men jag hitta hem :) sen som vanligt / haha rutin skypade jag Eric i sisådär 2 timmar om inte mer.. Och jobbade us history! Efter det satte vi oss alla nere vid tv;n och kollade Cake Boss, älskar det programmet ! Så AWESOME!! Nu imorgon är det iaf senior prank week och imorgon ska jag klä mig/business woman/mäklar aktigt och sen tror jag yearbook ska komma nu i vecka också? Anyways i'm excited!!! Nu måste jag sova här är en bild på mig och Tay btw från när vi besökte Twin Falls i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback