5/25/12 roadtrip till the båt

Tjuhu, jag sitter just nu på båten här i Bayfield, Wisconsin. Efter skolan hämtade Judy och Terry upp mig och Taylor och sedan började le roadtrip! Vi stannade vid Culvers fastfood resturang som faktiskt originally kommer från Wisconsin och honestly, hade min första fastfood hamburgare i USA and guess what I actually enjoyed it! Culvers single butterburger (deras signaturen burger) fabulous! Sen iochmed att vi hade kidsmeal så fick vi gratis glass också eller som dem sa custard(?) anyways goaste glassen på länge. Tjockt och gott!
Sen åkte vi förbi något mini vatten fall och rastade Coco och sen körde vi till båten och packade upp, bäddade och lagrade upp all fooooood! Imorgon ska jag iaf se Eurovision hade jag tänkt!! Hoppas internet funkar för är lite worried då det är liiite slow liksom..

image description

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg verkligen ❤

2012-05-26 @ 16:50:45
URL: http://paulineart.blogg.se/
Postat av: Sessan1

Oj vad kul att få åka till Usa och vara utbytesstudent! Hur fick du det erbjudandet??



Allt bra med dig??

2012-05-27 @ 00:15:24
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback