3/27/12 give me springbreak

redo much for springbreak? chillar i shorts & bikini och har redan börjat packat för florida och vi åker först på söndag.. på tosdag är det sista dagen i skolan sedan lediga på fredag för lärardag och söndag - söndag befinner jag mig i tampa florida. idag efter skolan åkte jag och jon till sådant tux ställe och träffade ett till par som vi ska på prom med, jag har så kul med jon. han är en så bra killkompis. men det är lite jobbigt då han gillar mig och jag vill ju inte såra honom för jag åker ju hem. och det är inte länge tills dess nu, 2.5 månader typ. jag har sagt det till han men han säger att det inte gör något osv. men han är en så rolig och snäll kille och en bra vän. och det är väll så mer jag ser han just nu. så ska bli skönt med springbreak..
för övrigt? livet steker öppna min djungelvråls påse idag, aja baja. men men det är väll okej under de circumstances.. svarar på era  frågor imorgon så har ni någon mer ni vill få besvarad släng in den i en kommentar med :) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback