3/9/12 swede got abducted somewhere in minneapolis/st:paul south suburb area yesterday

Så efter skolan hängde jag med Ida, vi fixade, pratade och gick ut och gick här i the wilds. Sen blev Ida hämtad av hennes värdmamma och jag började fixa mig, locka håret osv. Sen vid kvart över 8 kom Holly, Paige, Maria och Mel och hämtade upp mig! Sen körde vi till Chili's och mötte Aubrey där! Och det var så otroligt mysigt, relaxed och roligt! Sen hade Holly sagt till våran hostess att det var min bday så hon kom ut med värsta,feta,goda,brownie med glass som vi alla delade på! Dock har jag en känsla av att jag åt mest haha, helt gudomlig, not kidding! Efter det så blev dem alla lite luriga och sa att dem skulle blind-folda mig så efter att vi lämnat Chili's och satt oss i bilen så tryckte dem upp en filt i ansiktet på mig och sedan körde vi runder, svängde, åkte i cirklar och sen stannade vi. Jag hörde dörren uppnas och så rätt vad det är så lyften Paige mig lite halvt ur bilen och säger kom här nu Carolina och så börjar vi allesammans gå, sen rätt vad det är så hör jag dem svära och att det tydligen är stängt osv. Sen hör jag ett par manliga röster, samtidigt så får tjejerna panik och dem börjar dra mig tillbaka. Jag ser fortfarande absolut ingenting och sen rätt vad det är trycker Paige in mig i bilen och fort stänger dörren och jag hör hur paniken i rösten eskalerar (?) Sedan börjar dem köra och jag hör hur dem säger att en bil följer efter oss, lyckligtvis så lyckades vi skaka av dem. Sen kör vi vidare och tjejerna är lite skärrade efter att dem tydligen vad jag får vetat nu efteråt att ett gäng killar, som pratade annat språk och var svarta hade kommit emot dem och dem då följt efter oss. Sen kör vi runder och efter ett tag så säger så stannar bilen, jag får fortfarande inte veta men dem säger till mig att, du och Mel får stanna här så kommer vi tillbaka. Så där sitter jag med en filt över ansiktet med Mel och pratar, sen när dem kommer tillbaka hör jag en mans röst, då visar det sig att dem sprungit in på Brian i choirn och han ville säga hej osv. Sen börjar vi åka igen och jag har ingen aning om var vi är. Sen stannar vi i vad jag tror ett garage trodde jag. Sen ledde dem mig in och tog satte mig ner och så sa Holly ; Open your mouth Swedes!
Så öppnade jag munnen och fick världens goaste glass sundae eller hur det stavas med choklad ♥
Sen satt vi där och pratade fram om kvällen och massa annat, dem berättade om deras orginal plan och sedan fick jag veta att jag faktiskt varit blindfolded for more than an hour! That's skills - epic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback