6/15/12 tidig midsummer and hello LA.

Gårdagen var supermysig med vårt svenska midsommar firande, familjen var super intresserad och engagerad och maten var god! Loved it. Perfekt family day tycker jag! Massa skratt, kramar, mat, underhållning och mycket packning, men jag lyckades iallafall packa.. Det kändes helt sjukt att packa sina grejer och att sedan se mitt rum, lika tomt som när jag kom. Sen idag var det upp vid 8ish och sen var det dags att säga hejdå och usch det var riktigt jobbigt. Det känns konstigt att säga och vet inte ens om det är möjligt men de senaste två veckorna undrar jag inte om jag blev ännu tajtare med familjen och dem är verkligen en del av min familj ch jag kommer sakna dem så galet mycket. Gråtit floder idag, sen på planet till LA när vi took off blev det så självklart att jag lämnade MN så då blev det en skvätt då med och gubben brevid mig stirrade.. (Mamma, pappa och jag fick dela upp oss då vi blev incheckade knasigt..) Sen landade vi i LA fixade vår hyrbil, körde till hotellet,checka in, åkte till Target åt mexican food tjuhuu och nu ska jag sova, är lite död. Vet inte vad vi har för planer för imorgon så vi får la se.. PUSS
we like mexican! and i recieved free flour tortillas just because im so nice and swedish :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback