6/1/12 awards concert

Awards Concert yesterday var soooo sad!
Efter skolan akte vi hem till Holly, sen fick vi direkt aka tillbaka to the high school for jag hade jusaklart glomt min bag in my locker, sa vi passade pa att aka till caribou ocksa och satt och myste dar ett tag och satt och pratade, sen akte vi hem till Holly och borjade gora v oss for Awards Concert! Sen for vi ivag, och final rehearsal (accapella group) ovade och sen borjade det, de yngre korerna borjade sjunga deras latar och i mellan de olika korerna delade dem ut olika awards och lettering. Sen avslutade concert choir med vara latar, kandes jatte konstigt att veta det var the last time we all preformed together liksom. Sen delade dem ut ett award och Jackson vann det och da borjade saklart Carolina get really emotional, tararna borjade rinna, blev sa glad for han och sedan nar man sag att jackson borjade grata blev det bara lite extra och att det sen var senior slide show med our babay pictures och senior pictures, da blev det yttligare lite jobbigare.. Tillraga pa allt skulle vi alla sen direkt upp pa scenen och sjunga - How do we say goodbye. Da blev det for mycket, jag borjade grata mer an de flesta seniors tillochmed. Det blev bara sa uppenbart att det nu snart ar slut, jag tycker det ska bli skont att fa komma hem men jag onskar jag kunde ta med nagra av mina americans hem. Och att inse att dem flesta aven om man ar bra vanner har kanske aldrig mer kommer ses gjorde det bara mer jobbigt. Sen akte vi till applebee's och at mat! Lovar gick sakert upp ett kilo igar, at min Fajita chicken spicy salad och 2 av paiges wings och nacho chips igar for jag var sa hungrig, Jag och holly drack ju bara en carmel cooler lite sa vi at ju inget fram 12.00 - 22.00. 10 timmar utan mat gor mig lite crabby eheh. Idag efter skolan blir det hem till Ida tjohuhu. Vi hors sondag? probably.. hmm
kommer sakna denna teachern alltsa, han ar sa grymt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback