Disneyland

Where do I begin? Disneyland var helt fantastiskt, det går inte att inte vara lycklig där och bara bubbla av glädje. Sedan att se hur dem verkligen byggt upp en liten värld och att du kan gå och ta på allting och möjligheten att gå in i princip alla olika mysiga hus var så tufft! När vi kom in så köpte pappa glittriga/paljett mimmi öron åt mig för pappa bara dem är mest DU liksom. Åh plus poäng till världens bästa pappa! Sen när vi gått några meter får jag syn på PIFF OCH PUFF. Sprang till dem och tror ni inte att dem skulle på rast då?.. Men guess what Puff gav mig en high five och en kram innan dess och jag bev helt lyrisk. Svårt att beskriva men det är verkligen som att bli 4 åriga knubbiga glada disneyanatiska lilla Carolina pånytt och träffa ens idoler. Sedan när vi gick in i Mickeys town stötte jag på Goofy!! Janne långben och fick världens tjockaste kram och bild med han och gissa vem som blev jätte fnittrig när Långben gav henne värsta kramen och gjorde puss/smackande ljud haha.Det är lite creepy men guuuuuuud vad lycklig jag blev. Sedan åkte vi ånglock runt hela disneyland och gick till deras olika temavärldar. Sen åt vi i New Orleans världen och åkte ångbåt runt om och avslutade vår dag genom att se Disneyparaden. Det var ett perfekt avslut på en underbar dag och kunde inte få mer disney stämplat över sig! Och just det, köpte ett Ior pillowpet också :') sött och mjukt wie får blogga om Hollywood BLVD senare, måste packa och fixa nu för imorgon 3 am blir det Miami!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback