6/7/12 Last Night at Dick's Last Resort

Var ju ledig igår så startade dagen med en jogg(?) här i the Wilds i sommarvädret och fick en sisådär riktigt vacker awkward tanning line after the sports bra.. Sen gjorde jag vid mig och så skjutsade Judy hem mig till Holly, hon var ju såklart inte klar så hon fixade v sig och sen åkte vi och hämtade upp Maria som råkade avslöja när hon kom ut med hon bakat en tårta i famnen åt lilla mig. Så gulligt av henne, så jag fick låtsas att jag inte visste något och sen åkte vi hem till Holly och lämnade den och väntade på att Paige och Mel skulle komma, Sedan for vi alla iväg ut on the high way mot Mall of America och åt på Dick's Last Resort. I början var vi liksom lite skeptiska och kände fasen detta kommer säkert bli super lame. Men gosh we had a blast! Haha, vi hade en tjej som severade oss men killen som serverade the table next to us, älskade oss och framförallt mig. Han friade till, insulted Holly, gav mig hans nummer, gjorde om Marias hat to a cape och det var så galet kul. Dock var han ju inte allt för vacker och det var mycket sexual peeks här och där.. Vi stannade där i totalt närmare 3 timmar för att det var så kul! Sen gick vi ner till forever 21's accesories store och kollade runder där sen for vi hem och åt tårta. Och bam när jag skar up den! Le Americaaa, gulliga Maria hade fixat så tårtan var i tre olika färger, America Always sa dem när jag stod där överlycklig med tårtan min. They sure know how to make me heavier and for y'all to have more of me to love. Sen var det tjejsnack all night och vi kollade en av favis filmerna - Legally Blonde. Nu måste jag städa mitt rum för imorgon people ska jag upp ganska tidigt, typ 8 haha för då har vi senior breakfast och rehearsal sen imorgonkväll är det graduation och Senior Lock in!!!
Hats on people!
Paigey got rejected from Jersey shore and apparently I spell A.T.M Dad..
Haha funniest dude ever.
Skrattar lika mycket varje gång jag ser denna bilden, båda ser lika lost ut och oförberedda haha. Han tror jag är en famous model back in Sweden och sen att han friade för att ge mig ett green card är ju lite kul. Snacka om att killen är iq befriad..
AMERICA PEOPLE , AH MUH RI CAAA
Trött chey däckade pågrund av för mycket socker under en och samma kväll. Frosting är lite för gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback