6/5/12 sister necklesses

Idag är det my very last day at High School. Min allra sista skoldag at Prior Lake High School. Det känns så himla unreal, jag har tillbringat ett helt skolår i Amerika nu. Vilken upplevelse, sommaren har kommit till Prior Lake förhoppningsvis för att stanna, vi hade 30 grader igår och strålande solsken. Igår i posten kom äntligen våra berlocker vi designade uppe i Wisconsin vid båten till vårat sister necklesses. Gud vad enkelt, fint och classy det blev. Min going away,graduation,goodbye-gift. Nu är det precis i slutet.. Efter att vi öppnat det satt jag och Judy ute och gick igenom den sista veckan osv sen åkte vi till Sam's club the huge warehouse store där man köper allt i bulk/stort/förpackningar osv ( mamma och pappa, vi planerar att ta med er dit så ni får se, det är lite tufft ändå) där fick jag ett huge pack med bars (my favorite ones too) haha för carry on när vi reser sen och för mitt egna care package jag ska skicka hem. Sen fixade vi mina presenter för Mr. Hassig som jag ska ge honom idag. Han får le Sverige bok (så himla kul att han varit i Sverige men ger boken ändå för as a reminder of me och Sverige ändå) en ram med a picture of us och en poster jag skrivit på. Hoppas han uppskattart, för jag kommer verkligen sakna honom! Han är bäst den teachern alltså. Nu ska denna morgonpigga tjejen göra vid sig, känns som om jag börjar ställt om mig för Sverige already fast att jag ändå ska ha semester här först? Vaknar tidigare för varje morgon och idag blev det klockan 4 utan att kunna somna om.. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback