6/14/12 yesterdays twins game

Igår var mamma och pappa på deras första Twins Game, det var Twins vs. Phillies dock förslorade Twins såklart när vi gick på deras game men dagen innan så vann dem med 11-7. Tror dem var lite för självsäkra, Taylor kunde inte följa med så Norge (Ida) följde med oss istället och oj vad kul vi hade, nästan synd föräldrarna var med för ojoj vad killarna bakom oss pratade på och dem var riktigt snygga freshmen's at college. Vi åt Nachos, corndogs, the epic ice cream baseball hat, tog bilder och vi åkte även till Mississippi river och kollade in den innan matchen började.
Måste säga det att det är riktigt underbart att se hur min värdfamilj och mamma och pappa går ihop med varandra. Speciellt att se Terry all excited och smiling när han och pappa umgås. Idag har jag kört hardcore packning och vi har lagat swedish food, som janssons frästelse, gubbröra, gravad lax, svenska revbens spjäll, home made meatballs osv. Nu ska jag fortsätta mitt packande och matlagande, talk to y'all later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback