who gives a

åh vad jag har saknat att blogga..
det är så himla skönt att skriva av sig och ha, just nu är det så fruktansvärt mycket som flyger runder i huvudet på mig. ni anar inte, problemet är att jag är så himla excited, nervous och glad att det gör att jag är som en tickande bomb, mitt humör svänger, och jag måste lugna ner mig. jag kommer stöta ifrån mig den personen jag minst vill stöta ifrån om jag är såhär. nu tar jag ett djupt andetag och börjar om. och just det, jag saknar judy så fruktansvärt mycket, blev jättejobbigt att hon skrivit på min wall och jag insåg att hon skrivit mejl och jag inte sett det... saknar henne så mycket. speciellt nu, när jag är så excited och nervös. hon vet precis vad jag pratar om, och kommer alltid med mysiga kommentarer och skämtar.. lite mer än en månad i sverige, mitt ny gammal liv är startat, om 20 dagar börjar jag gymnasiet. jag är mer nervös att börja gymnasiet än vad jag var att åka till usa. annars rullar det på rätt bra för mig, börjat jobba lite, träffat nya riktiga vänner och några falska  för så är det. man märker att vissa bara bryr sig om dig för du är hajpad, du är speciell för att du varit borta medans vissa andra geniunt bryr sig faktiskt om dig och vad du upplevt och tycker du verkar skoj. helsingborgs festivalen, danmark, mystjejkvällar, skype dejt med paigey and holly när dem var på caribou, åh finally. sen idag var jag och fikade med Evelina, vilket var så himla kul och mysigt, snackade innan jag åkte och sedan höll vi kontakten ändå och gilla och kommentera och nu satt vi på eh och hade hur kul som helst. sen fick jag mina nya jeans från nelly idag. wehooo! på fredag är det ljusfesten här i ängelholm. får se om det blir det och med vilka isådantfall, anyways, jag vill också bara passa på att säga,
 
OCH STORT tack till alla fina läsare jag haft under mitt år för att ni läst, brytt er,stöttat,peppat och kommenterat!
alla era fina mejl, kommentarer, gud vad dem har varit inspiring! ni har varit guld och jag önskar er all lycka och finns om någon har några frågor, LOVAR att kolla min mejl oftare iallafall varannan / var tredje dag haha, det vore bra om jag började med den vanan..
tack och hej säger swemerican svennebananen me american swenglish carolina.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara säga att det har varit så sjukt kul att följa ditt år i usa, din blogg var en av de bästa utbytesbloggarna! skulle vara awesome om du fortsatte blogga i sverige :)

Svar: åh tack vad söt du är!! kanske kommer några inlägg då och då :)
Carolina Samuelsson

2012-07-31 @ 22:05:11
Postat av: lettersfrom.blogg.se

tack snjälv carolina, det har varit superkul att följa ditt år, och tack för allt du delat med dig av!
det kommer gå bra på gymnasiet jag lovar :)
kram

Svar: Tack girlie!Inga problem och tack själv! Kram på dig :)
Carolina Samuelsson

2012-08-01 @ 09:32:06
URL: http://lettersfrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara fråga, la du ut någon packningslista på bloggen? har för mig att jag såg en när jag bläddrade igenom arkivet (ska åka iväg snart själv så jag nördar runt lite), men nu hittar jag ingen. annars kanske det var på någon annan blogg som jag aldrig kommer hitta igen, ugh D:

Svar: nej jag la aldrig ut någon packlista för det är liksom så olika för alla, jag packade en väska carry on med kläder för en vecka i new york och sedan packa jag bara allt möjligt! bara att googla och göra om, kör hårt! tänk på att du kommer shoppa mycket där!! man glömmer verkligen det.. :( jag hade två feta, två carry on och fick ändån skicka ett paket på 40 kilo och slänga 5 kassar kläder :(
Carolina Samuelsson

2012-08-01 @ 21:06:50
Postat av: Sandra - Breakaway

Det var riktigt roligt att följa dig :) Speciellt eftersom du bodde i Minnesota. Jag flyttade tillbaka hit igår faktiskt!

2012-08-04 @ 03:32:21
Postat av: Eira

I miss you too!! Whats your number doll??? <3
PUUSSSSSSS

2012-08-06 @ 14:26:07
Postat av: Fanny - USA 13/14

Det har varit så himla kul att följa ditt år i USA och jag har läst din blogg enda sedan du åkte till USA och det känns så konstigt att du är hemma i Sverige nu, haha. :)

Din blogg var helt klart den bästa utbytesbloggen, den gav mig så himla mycket inspiration till att själv åka!

Det verkade som att du hade ett jättehärligt år i USA, det hoppas jag att du hade iallafall och lycka till med gymnasiet och allt annat i framtiden, kram! :)

Svar: Gud vad söt du är! Tack så mycket vad glad jag blir!!!! Tack detsamma girlie! Big HUG <3
Carolina Samuelsson

2012-08-15 @ 16:23:27
URL: http://fannee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback