1/9/12 - känns kurvigt?

okej, så  gårdagen var absolut inte intressant. Hade huvudvärk och var jätte deppig, familjen var på Tay's volleyboll match och jag stannade hemma. Gick och lad mig runt halv 4 och låg och lyssnade på musik och chattade på facebook. Somnade av och till mellan meddelande då personen jag skrev med är fruktansvärt seg. Sedan vid 6 bestämde jag mig för att säga godnatt till denna sega dagen och somnade. Vaknade sedan 6;21 imorse och var fortfarande trött och segis.. Kom till skolan och då var det Schindler's list fram tills lunch som visades i the auditorium, Blev såklart känslorsam och tårarna rann. Efter det fick jag massa läxa i engelska. Matching quiz och värsta förberedelsen för epic essay. WOHO vad taggad jag är. Nej nu är klockan halv 8. Ska tvätta sminket , ta huvudvärkstablett och sova.
Undra om det är utbyteskurvan som slått rejält? Känner mig frånvarande och tänker på sverige. Iaf jag lever även om detta inte var världens roligaste inlägg. Puss
förresten har ni frågor - kolla i min kategori frågor och svar också , svaret till er fråga kan finnas där ;)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Aw, hoppas du känner dig bättre snart! Happy thoughts! :)

2012-01-12 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback