1/21/12 - 1/22/12 saturday sunday

Så igår var jag ensam hemma från klockan 9 a.m till 3 p.m och det var riktigt skönt!
Så tränade, skypade lite folk och bara njöt av lugnet. Sedan vid halv 7 skjutsade Judy mig till skolan där träffade jag Ida för vi skulle gå på Winter 1 theathers olika pjäser, i den första var Andres och Michelle med så det var därför vi gick från första början!(Två utbytesstudenter varav Andres är min BFFF - best forigner friend forever!)
Efter det följde Ida med mig hem så hade vi scandinavian girl time och snackade en massa sen så sov hon här.
Sedan hämtade hennes värdmamma henne runt 11 och då skrev jag på min Walden essay och lämnade nyss in den på www.turnitin.com och den hemsidan skrämmer seriöst mig!! Okej, så basically du laddar upp din wordfile på denna databasen och den här assignmenten som du fått då( anslutit mig till min english class och så woalaaa - assignment is due ) och sen så skannar då databasen igenom din uppsats och kollar hur mycket av din uppsats som procentuellt matchar med webbsidor och andra uppsatser. WOA. Guess who's freakin out..
Och jisses christe! Conversation med Terry nyss..
"So I heard that you're friend got asked by this guy to the snowball dance at this other school.. When is PLHS snowball dance?"
" Oh yeah Ida, I think its 7th of Febuary or something like that, I'm not sure."
"So has any guys asked you to it yet?!"
"Oh my god no! The boys at PLHS doesnt really dare to talk to me, the only guy who really talkes to me is Mitch and he's awesome and hilarious (Hollys boyfriend)"
"Well I think they're imitated of you then!
"Haha why would they be that? I don't know maybe it's just cause they think I'm weird or foreign.."
"Well, boys are always imitaded for the hottest girls so thats probably why"

Terry Terry Terry... ingen kommentar på detta alltså..
TJARÅ.
ps. mormor, ja det är jag på bilden.. ds.
Steven from Germany, Swedes & Andres from Uruguay. Vilken epic blandning!
Kan helt ärligt säga - love this dude. Min BFFF for sure! AND THIS IS HIS PROFILE PIC NOW ON FB!! :D
SVERIGE OCH NORGE FTW!

Kommentarer
Postat av: amanda

hej på dej! jag undrar bara om du gjort din bloggdesign själv eller vem/vilken sida som gjort den?

superfin!

2012-01-23 @ 14:25:19
URL: http://http:/aboutanamanda.blogg.se
Postat av: Mom Anna

Rolig att det äntligen har kommit lite nya bilder <3 <3 <3 KramMom

2012-01-23 @ 23:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback