2/15/12 did someone say pancakes and bacon?

Research paper är fasen inget kul. Ikväll ska våran rough draft in på turnitin.com jag har läxa i psychologyn om när jag var liten med utvecklingsfaserna, lycka till för the foreign kid. Ända nackdelen med att vara utbytesstudent är ju att allt detta pluggandet lönar sig ju inte egentligen inte då betygen inte räknas. Så har lite svårt att hitta motivationen. Men mätt och belåten på pancakes och bacon kvällsmat med lite syrup. Amerikanarna har lite dille på det där med frukost/brunch till lunch och kvällsmat, dem tycker det är bland det bästa som finns. Såg förra veckan att dem hade frukostlunch på main line i cafeterian. Americans, go big or go home. Nej men nu får jag ta tag i pluggandet!

Kommentarer
Postat av: mommom

Du får inte räkn. betygen , men det är en bekräftelse på vad du kan o har klarat av . Bra för självinsikten o självförtroendet .

2012-02-16 @ 09:30:45
Postat av: Emilia

Hej!

Upptäckte din blogg för ett litet tag sen, så har inte hunnit sätta mig in i den riktigt. Ber om ursäkt om jag frågar något som någon annan frågat tidigare. :)

Men jag ska åka som utbytesstudent till hösten, och jag har just fått mitt distrikt! Det blir Minnesota eller Wisconsin. Hur trivs du med miljön, vädret och människorna i Minnesota? :)

2012-02-16 @ 15:55:18
URL: http://emiliamellstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback