4/22/12 fail at caribou och tie dye at julia's!

Tjohoo, igår blev jag vuxen. Nästan iallafall, på något knasigt vis så lyckades jag beställa helt fel, skulle beställa något som liknar espressohouse's frapino you know? Ja men tjo tjena, lyckades beställa mocha kaffe istället. Så jag blev ju förfasen hög som ett house på koffein och växte upp igår.
Sen idag vid 11 begav jag mig ut och power walked here in the Wilds och gick hem till Julia, men det var först vid 12 som fler av tjejerna droppade in. Så körde vi tie dye (batik) och pratade prom och massa sånt, sen nu om drygt två timmar ska jag tvätta mitt linne så får vi väll se hur det blev! Imorgon kan jag förmodligen visa hur det blev :)
jag är så söt när jag har skitit hår och är lite sådär osminkad och hyper glad jaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback