4/5/12 jag är blond och kommer från Sverige

Idag kom familjen Hart och hälsade på oss här i Tampa. Så vi har chillat vid poolen, badat i mexikanska golfen, spelat football,lärde ut svenska och hade girltalk med 10 åriga Zoey om boys. Haha Pat ( pappa Hart) är så sjukt rolig. Han har hela dagen försökt parat ihop mig med random boys och sagt you need to say this to everyone " I'm blonde, have blue eyes and I'm from Sweden!!" haha och Judy försöker pimpa ut mig och Tay till tonårs killarna härborta och började prata med ett helt baseball team and Told them and this is My other daughter for the year she's from Sweden! Haha Judy och Nancy blev väldigt fnittriga och roliga efter ex antal drinkar. Men Judy var så gullig hon kom fram och fnittra och sedan bara OOH NO YOURE SO RED AND HOT HERE på bringan(?) vid halsen precis och sen så bara switch titta hon på mig gav mig en kram och bam - You're goregous Carolina, I love you so much.
Sen vandrade vi från våran resort för att hitta ett ställe att äta på och påvägen dit träffa vi på några local policemen så skoja jag och Judy om att det vore coolt att ta bild med dem så tar Judy min kamera och ger den till Pat och frågar om jag får ta bild med dem haha. Var ju inte allt för söt på dem bilderna med vått hår och solröd och inget smink, men kommer nog ändå lägga upp dem här så ni får se ändå för det är ju rätt awesome eller hur? Ni vet om att jag kan se decent ut ibland så om jag ser hemsk ut på några bilder gör ju ingenting. Just nu sitter jag vid poolen och tar det lugnt med Taylor, Harts har åkt hem( deras resort i Orlando ) och imorgon tror jag att vi ska åka på någon utflykt typ till någon annanstans, någon speciell beach eller något.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Ååh min kompis är i tampa just nu! Hihi

Kram på dig:)

2012-04-06 @ 11:10:04
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback