4/19/12 tornado safety practices och sånt

Jag är klar med reviewsheet for chapter 22-23 för us history. Jag är stolt, tänkte bara meddela det för er.
Däremot är jag fortfarande lite nervös för provet då imorgon. Håll tummarna för mig. Hehe.
Haha only in america, idag under Photo 2 så gick det ut i högtalarna att vi hade safety drill for tornados så då släcktes klassrummet ner och alla eleverna fick kura ihop sig och sitta i ändan av(?) klassrummet och sitta av sådär 15 minuter av klasstiden. Så det var ju lite kul att behöva låtsats att en tornado stormade utanför. Legit standard här i USA. Vi hade firedirll och sådan skottlossnings drill i måndags också om ni ville veta.
Skypade Eric i nästan 3 timmar sedan efter skolan!! Åh så underbart, han är så go. Kan snacka om allt med han och så gulligt att han lägger ner all den tiden att snacka med mig, kan verkligen snacka om ALLT med han. Rätt kul att vi var enemys i 3-6 och att vi knappt kunde vara i samma rum då men sen när vi byta skolor blev allt super igen :)
Haha hittade en video på youtube som jag länkade till han ang. amerikanarnas sätt att dansa. dvs. grinding. Han ville inte kolla klart på den... Jag hoppas att Prom inte är liiiiika hemskt som homecomming och framförallt snowball var. Imorgon efter skolan ska jag fika med Julia Palamara och sen ska vi sola och köpa t-shirts som vi ska göra tie-dy och skriva och blinga typ på söndag alla tjejerna nästan i våran promgrupp  för våran party-buss efter prom då vi dissar klänningarna för lite lättare kläder! Sen lördag ska jag träffa Holly senare på eftermiddag kvällen, så jag har en rätt rolig helg framför mig verkar det som!
Bilderna från igår - sommarkänsla på hög nivå! Synd det inte var lika fint väder idag..
Regnat som tusan idag.. Detta är mest för mammas skull :) Vill ni inte se scrolla inte ner eller blunda ;)
Kram på er finisar

Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

vilka fina kläder! älskar den "stickade" tröjan :)

kram

2012-04-20 @ 06:59:26
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback