4/12/12 sandwiches på löpande band

Idag för första gången under hela utbytessåret ställde vi oss upp during 2nd hour och hela skolan gjorde pledge of alliance to the flag. Det var lite tufft, kände mig riktigt amerikansk osv. Även om jag bara kan : to the flag, to the republic for which it stands, one nation under god. Efter skolan blev det ut i solen en snabbis, sen hjälpte jag Judy med att göra , jag lovar att jag inte överdriver! Minst 60 mackor!! För Taylors lacrosse banquet ( alla tar med mat och så de fyra olika skol lagen inom lacrosse samlas och get acknowledged on which team they're on, regler osv.) Sen for hon iväg och jag fixade mig en episk sallad och halvbondade med Terry när jag åt och kollade two broke girls elle vad det nu heter.
Imorgon är det fredag och jag har ingen aning om vad som kommer hända i helgen wops. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback