4/1/12 jag kom fram i ett stycke till värmen

JAG HAR FREE WIFI PÅ HOTELLET!
Efter en lång dag av resande är jag här, ett stop i Milwaukee, Wisconsin blev det också. Vi åt på en mini Chili's restaurang på deras airport. Taylor och jag delade på en salad och chili's famous bigmouth bites, 4st mini cheeseburgare. Sen när vi väll kom fram så strålar solen och vi hämtar vår rentalcar härborta en silvrig cabriolet!
Och sedan dess har vi hunnit med att åka till the local grocery store Publix och sen åt vi på hotellets mer sportclub resturant och där delade jag och Taylor på en stor onyttig appetizer basket med quesedillas,mozzarella sticks, wings och union rings. Har sagt till Tay that i dont Wanna be pigging out totally på springbreak och då blir hon tjurig haha. Men jag får försöka hitta en balans. För lets face it, jag måste kunna få på mig min prom dress + att jag vill inte gå upp 5 kilo på en vecka i Florida for the love of god :) Iaf, imorgon blir det en super chill dag vid polen och stranden. Pressa bränna! Yeaaaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback