4/10/12 photo boothing in photo II

Vi kommer ha a sub hela 4th quarter i Photo 2 för läraren ploppade/födde ut en bebis i natt och våran sub har hitlls inte koll på vad vi ska göra, när vi ska börja dem olika projekten och vart allt är, så två dagar i rad har vi suttit och lekt med de nya mac datorerna istället! Kul att ha Photo 2 med Julia igen sen en av killarna som är på min Partybuss/ promgrupp Austin kompis med Jon har denna klassen med mig så jag lär väll hinna lära känna han bättre också. Även Julia kommer vara i min promgrupp och på partybussen. Chambaralla detta kommer bli skoj, jag har ju lite koll på vad som händer nu iaf med klasserna och människorna!
edit;bilderna är tagna igår.. jag hade inte på mig samma tröja två dagar irad kära vänner.. jisses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback