9/23/11 oh my god - homecoming and weirdness

Okey så denna dagen var pretty screwed.
Under matten idag - där all drama verkar hända, så kom homecoming på tal.
En tjej frågade mig om jag hade en dejt till homecoming, jag svarade nej.
Hon undrade om jag ville gå och jag svarade ja det är klart! Det är super Amerikanskt ju!
Sätter mig vid datorn och jobbar vidare med matte provet och vänder mig sedan efter en stund om och ser en tjock nervös svart kille stå brevid. Jag bara "Ehm Hey", "Ooh, Hey .. So.. I saw you .. at the ehm Varsity Volleyball game.. ehm and I .. wonderd if you wanted to go to homecoming with me...?"
Okej, så jag har aldrig snackat med killen eller ens sett han innan. Det är helt sinnes man frågar inte någon till homecoming då liksom! Ouch.. har dåligt samvete som sa nej men liksom haaalllåååååå!

Efter skolan drog jag och Judy till Burnesville High School som är 10 minuter från våran skola och åkte och kollade på Terrys 9A football game. Sedan åkte till vi en välgörenhets gathering typ som Nicks mamma ordnade, super trevliga mammor. Av en slump var en av killarna i min Us history class mamma där. Hah - small world.
Sen att jag har moodswings för att Vigin mobile suger.. Kan inte ladda på min mobil via internet för jag är svennebanan och sånt.. imorgon ska jag på Gophers game och Tays tournament. Awesome.
This my dear folks is my homecomingdress.. Hopefully I'll find someone or some people to go with.

Kommentarer
Postat av: Erica Sjöbergh

Så jävla vacker! Jag förstår dig med han den killen xd<3

2011-09-24 @ 13:58:21
Postat av: naomi

ville bara säga att jag älskar dina videobloggar! sluta inte med dom :D

2011-09-25 @ 18:47:41
Postat av: ' p o u l i n e

sv: tack fina! hoppas att du har det GRYMT i usa !:)

2011-09-25 @ 21:15:50
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback