10/8/11 HOMECOMING - LOVED IT

Oh my god. Vart ska jag börja? Jag älskade homecoming, jag hade så sjukt kul. Och ja jag dansade med en pojke!
Okej så dagen startade med städning och att packa förberedelseväskan som skulle till Amy's house. Tjejsnack, Amy fixar tjejernas naglar och vi äter alla massa gott snacks, bla. cakeballs, chocolate chip w/ frosting, red velvet cookies som Mom Judy bakat. Efter en stund kommer Holly och hälsar på och fixar sina naglar, gör min ögonskugga ( ni som känner vet att jag ALLTID har vit eller ljus rosa - jag hade LILA idag!) och det var super mysigt! Efter att alla fixat sig och att Amy's date Josh kommit packade vi ( Amy, Josh, jag, Trish & Paige, Holly hade åkt för att möta Mitch och gå med deras grupp.) in oss i Amy's bil och åkte hem till Ali's house för att möta upp henne och Danai och ta bilder, sedan for vi till Shakopee och åt mat på Ruby's Tuesday, en sit down resturang med lte sisådär steakhouse/fastfood/hamburgar ställe över det. Jag var inte så hungrug pågrund av all skräp vi ätit dvs. KAKOR som Judy hade bakat ♥ så jag tänkte - Hey, Let's do a sallad och in kommer världens största sallad - Im not kidding! Aldrig någonsin fått en så stor sallad. Jag åt en tredje del! Fick så dåligt samvete över att dem skulle komma slänga så mycket sallad.. Eftersom vi inte åt i snigelfart så var vi klara ganska tidigt och hade tid över så vi for hem till Amy igen och fixade oss det sista . Jag bättrade på min mascara och mina lockar/vågor sen var det dags. Vi tog bilen och for mot Prior Lake High School väntade på parkeringen på Ali & Denai, vi gick in och rockade loss.
Jag hade jätte kul men har typ super dåligtsamvete för jag dansade med Connor, ( Rätt söt Senior, Soccerplayer ) och jag tror att det faktiskt var Mitch som påpekade att han skulle dansa med mig så vi dansade några låtar. Sen i slutet av kvällen så försöker Denai och Ali para ihop mig igen med honom. Vilket jag tycker jätte synd om han, jag kände liksom men gud låt Connor själv få välja om han vill dansa med mig hah och om man ser min reaktion så tror jag man uppfattade det som om jag inte ville dansa med han. Vilket jag inte haft något emot för han verkar vara super snäll kille och söt. Men så typ går han då och dom bara vart tog han vägen? Så jag tror han kände sig " rejected" Vilket gör mig ledsen..  Men men.
Överlag - Jag har haft så himlans roligt ikväll att det nästan känns olagligt. ( Och nej inte bokstavligen mamma & pappa. Jag använde det som en fras även om jag såg få människor som var onyktra bla. ikv.)
och som många utbytesstudenter har dissat homecoming på grund av att många amerikanska ungdomar "grindar" bara men jag tyckte inte det var så farligt! Dem grindar istället för att strula runder med främlingar och ge folk halsfluss och gud vet vad. Så basicly, we're all as bad.
Jag & Denai batman pose - numera internt skämt.
Holly är verkligen en amerikansk verison utav mig. 2300 studenter och jag hittar min amerikanska verison utav mig. Det är tufft. Sedan att hon tvingade mig att ta massa bilder när jag inte hunnit blivit klar och får dra på min klänning kan vi diskutera den annan dag :)
Söta Paige och jag - lägg märke til... LILA NANANA.

Amy, jag, Denai, Paige


Amy, jag, denai, Paige, Trish, Amy o Josh
Paige, Trish, jag, Amy , Josh
Ali & Denai
Jag & Paige
Kolla hur lång jag är med mina fiiiina skor ♥ Som kostade ca 188 kr.
Strawberry Lemonade @ Ruby's tuesdays
Jag och min gigantiska sallad vars två/tredjedelar fick hamna i komposten ja.
Och så avslutar jag detta inlägget. Klockan är 4.22 am och jag borde sova.. 10 ska vi åka hemofrån för att gå på professional football game - Vikings och efter det väntar massa LÄXA. Skoj..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback