10/6/11 NEON DAY FOR SURE!

You just have got to love NEON DAY ♥
Under dagen har jag sett helsjuka, awesome, roliga, påhittiga outfits! Skulle visat om jag kunnat men vill inte riktigt gå fram till folk jag inte känner och fråga om jag får ta bild på dem ni vet ;)
Hursom helst, choir idag var extra kul! Har ingen susning om det var för att jag kände mig super färgglad och var halvt hyper, who knows? Efter choir var jag in super mood all day!
Sedan att jag blir utblickad på engelskan och att jag börjar snacka mer och mer med folk är ju bara super kul!
Man blir så glad när folk påpekar att man är söt, kanske ska köra mer färgglat nu istället för Ängelholm style, ruffles,lace, white, cream, brown, black osv.
Sedan att min mattelärare , Mr. Olsen är amazing och super rolig och chill är ju bara fantastiskt!
Bildbomb for sure -->
Megan, Holly, Mitch, Will, Carolina & Paige! Toppen folk så sjukt härliga, ignorera mitt super skrattande face!
Jag och Holly!
Söta Megan lite sisådär oförberred
Photo class - Sam ( har också engelska med henne), Marissa, Jag och cheerlader Captain Gabby som jag också har choir med!
Julia & jag!
Jag,Ali & Holly i korridoren på första våningen vid kafeterian, lite kul att en lärare tog fottot och sa. YOU GIRLS ARE HAAAWT!
Jag och Slavic under matten, kommer sakna den mannen. Han ska flytta till Shakopee.. Haha han är helt rubbad, awesome och hilarious!
Nästan hela matteklassen med urhärliga Mr.Olsen!
Holly & Ali!
Nu sova och tagga - Lakers spirit & pep fest sen hem till Holly tagga homecoming game och sen Applebee's!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Härligt med temadagar! Önskar att vi hade haft något liknande här...

2011-10-07 @ 07:26:48
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Mom Anna

Härliga bilder :) Vill bara meddela att paketet i onsdags lämnade Svenska tullen så paketet bör vara framme i dag, fredag :)

KramMom

2011-10-07 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback