10/5/11 celebrity day!

Okey så idag hade jag tre prov! TRE. Ett i engelska på ca 90 frågor värt 90 points, ett prov om choklad och Us History. Vi får väll se hur det går..
Jag älskar homecoming week det är så otroligt kul att se alla eller ja de flesta klä ut sig.. Speciellt Ben haha, herre jisses, han är verkligen en av dem som går ALL IN.
Jag har köpt biljett för homecoming idag också, kändes stort,tufft och helt enkelt fabulous! Excited!
Imorgon är det neon day och sedan spiritday - GO LAKERS! Och lördag Homecoming, Taggad. Men iallafall, bilder från idag! NU SOVA ♥
Paige & Mitch - Hollys boyfriend fyi aka Tiger woods for a day
Megan, Holly, Paige & Carolina
Bryr mig inte om att det är ful bild hah! HOMECOMING TICKET!

random bild från matten dag :) knasiga maddy! haha sött

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Härligt med lite vardags bilder :) Fortsätt och var lika flitig med att ta kort i denna vecka - Kram Mom

2011-10-06 @ 12:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback