11/4/11 photo class

Sitter i skolan och har photo class just nu, Mrs. malmgren ar inte har sa det ar riktigt chill och vi kan i princip gora vad vi vill! Sen att jag ar klar med denna veckas project - Montage och att Photoshop lightningroom inte funkar ar en annan historia! Imorse gick jag till Mr. Hassig och pratade med han och notlasningen osv. Och han sa att jag kunde fa ga ivag och fa hjalp 10/15 min dag och fa hjalp att ova. Och since i have a different background, behover jag endast gora 1 recording! Och guess what? Jag gjorde den nyss.. Dillion sa att eftersom han ar korens president och han inte ville jag ska fa F sa gick han tvars over rummet och gav mig den daringa hemska saken och jag var tvungen att gora det... Haha failade sakert och fick for mycket uppmarksamhet hah..
Efter skolan ska jag hamta min blabars paj jag bakat i creative foods och den ar saa fin!! Stolt tjej, sa den kommer jag ladda upp bilder pa! Sen sa ar det tailgating med Andrea och kopa varm choklad och football game ikvall! Ska fraga Judy vad min cerwfew kommer bli.. Hoppas pa sent for ska formodligen umgas med Mitch,Will, Connor och Holly efter och skulle vi haft sleep over Holly och jag men nu kan hon inte sa.. Jaja!

Bilder fran forra veckans project studio lights! Och forresten sag en kommentar om nya headern om att den skulle varit mer amerikansk en bild fran USA och helt arligt den ar tagen during school hours. Pa min fotolektion sa det ar ju en bild fran USA, tagen i USA..






Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud, blir nästan sur så söt du är! :)

2011-11-04 @ 19:43:40
Postat av: Anonym

Jag är medveten om att bilden är tagen på en lektion, men den visar inte det om man inte har läst din blogg sedan innan och det tycker jag är synd!

Jag fattar inte varför du är så bitchig när du svarar på sådant här? Det är inte så trevligt att läsa svar på sina kommentarer där du trycker ner en fullständigt.

2011-11-04 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback