11/18/11 Breaking Dawn

Breaking Dawn igår med Holly var otrolig. Jag kan inte beskriva med ord hur fantastiskt det var att sitta där i amerikanarnas stora biostolar, dricka diet Mountain Dew, Monster 0 Calories och äta fruit snacks. Jag och Holly satt och köade utanför vår biosalong i 2 timmar för att vi skulle vara först i kön och få bästa platserna i salongen också. That's committment people!
Och se detta mästerverk och denna otroliga kärlekshistorie man läst om och om igen komma till liv på skärmen.
Skrattade ex antal gånger och nära till gråten många gånger, fick verkligen hålla mig. Hade på mig mina nya Abercrombie jacka under hela filmen för den är så mysig och skön och efter filmen som slutade strax efter 12 var det hem och sova.
Utan för Paragon's theather - Tjej taggad till tusen för att få se Breaking Dawn!!! Inte bästa bilden men ville visa min fina jacka och Holly orkade inte ta mer än en bild tyvärr.. :(

Classic Mitch Holm face

Strax efter fotot så kom en kille i min Us history ut med sin dejt och det var sjukt awkward med tanke på att han försökt fått "uppm'ärksamhet" från mig och varit fånig och gett en sådan typisk film nick ni vet från filmerna ? Ex antal gånger i klassen när han vänt sig om och jag sett han..

Nu lite mer läxa, och just det det snöar väldigt mycket i Minnesota just i detta nuet..

Kommentarer
Postat av: agnetha

Snygg jacka på en fin tjej kram mommom

2011-11-20 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback