american t-shirt

kolla vad jag har köpt,
var ju som sagt på väla igår med erica och mawlin och letade efter skolavslutningskläningar till dem och då hittade jag bl a: denna magtröjan med amerikanska flaggan på! YAY, jag som har letat som en frekkin dåre! så nu är niornas dag outfiten nästan fixad! ;) hihi, visst är den fin? :D
iallafall, jag får många frågor om min organisation STS, hur det känns att ska åka osv osv. så
Men tänkte iaf svara på Majas fråga snabbt innan jag åker till jobbet.
Maja  (*************live.se) om 99 days until departure.:
Jag funderar också att bli utbytesstudent, det är ett par år kvar men jag kollar redan. Jag vet inte vilken organisation jag ska välja. Vilka valde du mellan och varför valde du sts? Vad var viktigt när du valde?

- Jag valde mellan STS, EF och Explorius. Sen att jag bestämde mig för STS var för att de var väldigt bra på att svara på alla mina frågor, det kändes som rätt organisation för mig och de var väldigt snabba på att fixa intevju, alla papper och hjälpte mig hela tiden.

Jag tror mycket att du får gå på magkänslan där och se vilken organisation du tycker känns bäst för dig. Dock rekommenderar jag  ju såklart STS Sverige i och med att jag ensålänge bara har positiva kommentarer om dem.
Kanske inget toppen svar.. men hoppas det duger.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Din Erica

Du är så fin puttefnutt!

2011-05-20 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback