OVER AND OUT.

anonyma jävlar gör mig pissed!
för de kan inte stå för sin åsikt! och det är fel, tycker du och tänker du något så stå för fan för det!
och ge kritik skriv för fan inte åh vad fult osv för då kan du köra upp det någon annanstans.
jag skiter fullständigt i vad du tycker men frågar jag förväntar jag mig ett användbart svar.

onödig kritik om den nya headern sak samma, jag trivs inte med den så den gamla kommer väll upp igen.
kändes framförallt inte rätt att ha den headern nu iochmed att jag inte ens åkt.
som det märks är jag måttligt irriterad på allt och alla hejdå.
over and out.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska också åka till usa i höst, länkbyte? :)

2011-04-10 @ 16:07:50
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback