fundering om usa.

okej, mindre än ett år kvar nudå..
var tusan i usa kommer jag ens hamna ?! kommer dom sätta mig i någon knasig familj där det är snö året om bara för att jag är sen med mitt fotoalbum och mina ansökningar ? haha, kommer jag hinna få ihop illräckligt med pengar för att klara shopping och sådant nödvändigt ? (kan ju inte bara leva på mina stackars föräldrar)
tänk om jag hamnar mitt ute på vischan ? hur ska jag då överleva ?! bodde på landet när ja var liten och skulle aldrig få för mig att flytta dit igen. trivs bra i staden eller iaf här i detta söta bostadsområdet!
å tänk om dom har en liten söt hund! jag som alltid velat ha hund sedan donna dog ( min första hund som dog för några år sedan.. )
är high school verkligen som man ser det på filmerna ? massa snygga smala människor som undviker de nya ?
i så fall kan man ju lugnt säga att jag är körd. haha, varken snygg eller smal och ny. shit ge mig bättre odds vah?
hur kommer det vara att vara utan mamma och pappa johan i ett helt år ? skype kontakt är väll det bästa men ändån, kommer sakna deras kramar och deras tjat! haha.
och tänk om jag inte får några vänner och blir super tjock! :o
såg på tv för ett tag sedan tror det var jamies foodrevolution att de bara äter skräp mat i skolorna. inte så bra för lilla mig alltså..
haha. gud vad mycket det snurrar i skallen. och detta är bara en del av allt!
borde försöka sova nu ska ju plugga och städa imorgon :(

kram.


VART KOMMER JAG HAMNA ? :o


Kommentarer
Postat av: Linn

Tja,:)

allt bra med dig?

fin blogg

Kram

2010-09-25 @ 10:19:48
URL: http://liinnsvanberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)!

2010-09-25 @ 10:25:11
URL: http://josefinhhenriquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback