JAG ÄR MED I TÄVLING-

Hej Allihopp!
Nu är det såhär att jag är med och tävlar om att vinna en goodiebag
från www.pappasguldkort.blogg.se
här är länken: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-en-goodiebag-fylld-med-det-har.html

Min motivering till varför jag ska vinna:
varför ska just jag vinna ? jo för jag är verkligen en typsikt tjejig tjej
som älskar att ha mysiga tjejkvällar med ansiktsmasker och som älskar
att skämma bort sig själv med massa krämer,shampoon osv.
jag brukar aldrig vinna något så därför skulle jag tycka det vore så sjukt
kul att vinna nu.det vore så mysigt! jag har läst boken om jag kunde drömma
1 gång och den var så sjukt bra så skulle gärna vilja ha den så kan läsa den flera
gånger med en kopp varm choklad i handen nu i vinter!
tack för att du överväger att låta mig vinna.
hoppas att min motevering duger..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback