nyvaken och dödstrött

godermorgon!
har alla sovit skönt ? haha, det har inte jag..
idag så måste jag in till basket-uppkastet och lämna pengar till jennie trots jag fortfarande är förkyld och har lite feber. sedan är det krääääääääääääftskiva! så fram tills kräftskivan ska jag bara dricka te och mysa lite med cheerios. ÅH SÅ GODA DOM ÄR !! dom är ju som godis :$ hihi
men nu till allvaret, jag måste verkligen nu äta mindre och äta nyttigt, jag är inte klar med min viktnergång änn så därför måste jag fokusera! inget bröd, inge ris, inge potatis inge pasta. LEV SOM EN KANIN och smaka lite kött bara.
stötta mig nu tjejer och killar så jag kan gå ner 5kg till minst ;) sedan blir det shopping och navelpiercing ? :)
hmm....

puss

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

tack detsamma! :) allt bra?

2010-08-28 @ 13:03:01
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback