det lär dröja ett tag innan jag går till gymmet igen!

hejsan svejsan.
är hemma från gymmet nu och har hunnit käkat lite också :)
men alltså jag måste bara berätta en sak´som var så sjukt skumt'

så när jag tränat färdigt går jag in i omklädningsrummet och så sitter en tjock asiat där inne.
och jag tänker - jaja får väll skynda mig så jag slipper henne...
så jag börjar ta av mig mina shorts och märker att hon flyttar sig närmre mig fast framifrån till spegeln,
och jag bara - whut? ;s fan vad skum hon är, får väll skynda mig mer.
sen så drar jag av mig tröjjan och drar om min jätte stora handduk och då sätter hon sig på sin plats igen,
sen typ springer jag typ in i duschen och syndar mig att tvätta mig men tror ni inte fan att hon snabbt är där inne också och väljer hon duschen brevid !! såjag drar fort som fan på mig handduken och tar mina kläder och bytar om på toa. sen så när jag kommer ut står hon vid dörren och säger hejdå! och går.
jävligt skum kvinna..

det kär dröja ett tag innan jag går till gymmet igen!


Kommentarer
Postat av: Matilda :)

Svar: Jaaa herregud, det skulle verkligen inte sitta fel med 40 grader nu :D! Man får ta och hålla tummarna ;)

2010-08-09 @ 20:11:40
URL: http://busigatildis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback