Requested and question.

jag älskarr verkligen när ni kommenterar, ler som ett fån men det är så undebart att känna respons på det man skriver, som om någon bryr sig. kärlek till er mina fina läsare ♥

claris
om dear friend believe in yourself:
asså jag undrar en sak. 
jag är ganska blyg och inte så modig. jag funderar på att åka 12/13, skulle tycka det var sååååå kul. men jag är så rädd för hemlängtan och att den inte ska gå över och aaah jag vet inte men det kanske är bra att bestämma sig snart om man ska göra delstatsval osv. 

men till frågan: känner du nånsin att ''faan vad håller jag på med? jag kommer inte klara av det här!''?

skulle vara kul att höra bara :) svara gärna i ett inlägg! :D

Svar: Det är klart jag känner så men jag vet om att detta året hade varit en sådan upplevelse och att detta är så speciellt. Det är inte vanligt att någon åker på ett utbytesår och får uppleva dessa sakerna och få de möjligheterna jag har framför mig.

Jag vet om att jag kommer få hemlängtan men den kommer säkert gå över och jag ser mitt utbytessår som en sak jag bara ska göra, precis som att alla ska tex gå ut grundskolan så ska jag bara iväg på detta utbytessåret och visst kommer det vara tufft och jag kommer vilja hem.. men jag tror att de positiva sakerna under detta året kommer väga så mycket större!
Jag tycker du ska testa! Som jag sagt, jag har inget bra självförtroende eller mod det kommer under ditt år och du som person kommer säkert stärkas sååå mycket!
kram på dig!

Elin om söt videoblogg hah:
snälla du kan du inte göra en videoblogg innan du åker? :D sen MÅSTE du göra MASSOR i usa!!!!

Svar: Will do my best! HAHA.. efter denna videobloggen kommer ni väll be mig sluta med det eller något haha.. :o



Kommentarer
Postat av: claris

fortsätt med videoinläggen! :D det är ju skitkul! :D

2011-07-24 @ 00:28:04
Postat av: Olivia

Du borde absolut fortsätta videoblogga! Nu är jag såld, tänker läsa din blogg från och med nu :) haha

2011-07-24 @ 19:17:20
Postat av: haha

asså jag känner dig, så hör ju hur du gjort till rösten hahahaha varför? woppa

2011-07-26 @ 17:10:04
Postat av: Sara

ska blir roligt att följa din blogg i usa!! :) men var kommer du ifrån? trodde du var skånsk men du pratar ju normalt ;D

2011-07-26 @ 18:04:09
Postat av: moa

varför blir det tyst ibland?

2011-07-26 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback