5/6/12 Disney Celebration Concert

We're like a humongus,amazing, loving, hilarious, goofy family. Jag älskar min concert choir. Each and everyone of y'all. Det är min favorit klass without a doubt. Låter kanske cheesy at säga men jag är stolt över att få vara en del av det. Sen att jag randomly hamnade där och att man egentligen blir uttagen och måste göra auditions för att få vara där är en heeeelt annan femma :) Gårdagens konserter vad så galet roliga, jag failade stenhårt båda gångerna i koreografil, jag tilochmed pekade helt forever alone åt höger när alla andra pekade åt vänster i Aladdin Friend like me. Men orka bry sig om det, det får bli en kul grej bara nu!! Efter att sista konserten var över åkte typ alla i concert choir till applebee's så åt vi där. Jag och Ethan delade på cheeseburger sliders, så gottttt. Sen var det hem och nanna, vilket verkligen behövdes efter denna långa dag OCH mitt disneymaraton med Holly natten innan :)
Bild bomb! BOOOOM
Bad Aubs att hjälpa mig visa er hur det kan se ut när amerikanarna dansar :)
Benjamin aka Ben!
Jackson, Swedes, Ben & Brian. Chillar med pågarna i ombytesrummet.
Världens bästa Choir teacher ever. Mr. Hassig!
Paigey!
Men ni vet ju hur jag är, in the final rehearsals changing room chiliin in one of the wardrobes.
ETHAN!!!! CHOIR OCH FLAMMING WHITE TIGER BUDDY!!
Rockin' those mickey mouse ears with Paige & Mel
Marrisa:)
My Partner - JACKSOOOOON

Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

DU ÄR SÅ SÖT JAG DÖÖR!!

2012-05-06 @ 21:24:40
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: mimmi

Måste bara säga att du är hur fin och söt som helst, :D

2012-05-09 @ 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback