5/7/12 närmar sig

Idag fick jag brev från Mr. Lund/ Prior Lake high school om graduation, nu är det inte långt kvar och nästa vecka får jag hämta ut min cap and gown!! Får bara behålla min vap and tassle, men ändå! Det känns konstigt att veta att jag snart äntligen får se mamma och pappa och få komma sen hem till Sverige efter L.A och Miami!! Men samtidigt ska man lämna allt här i Minnesota ju. Hm. Underlig känsla för man känner sig ändå väldigt neutral / tom. Iaf på lördag är det twinsgame med tjejerna, sen crashar jag hos Julia och är hemma på söndag och uppdaterar så fort som möjligt :) märks det att jag är excited much?????? Yeaaaaah


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej!



Jag undrade bara om du minns vilket av alla visum du ansökte om, namnen suger! Men ja, värt att fråga.

2012-05-09 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback