5/31/12 hicks style

Tjoho, far skriva nu snabbt i Photo for nu blir det busy pre-weekend!
Idag var det nast sista senior prank dagen! Idag var det dressing up like hicks/redneck/cowboy-ish och block out truckrow in the parkinglot haha! Efter skolan ska jag hem till Holly, min vardfamilj har ju akt till atlanta sa kommer inte vara hemma forrens pa sondag nu. Sen blir det laxa,mys,skriva i yearbook och getting for awards! Ikvall ar det min sista concert med Concert Choir, Im gonna miss them so much ♥ Vi ar som en big family liksom!! Sen aker vi alla och ater pa applebees och jag ska fasen se till att varenda kotte signar min yearbook!!! Far visa er det nasta vecka for er! Sen fredag ar det laker spirit, hem till Ida, scaninavian gurl time och lordag ska vi nog till Mall of America! Tur det!!! Maste hitta skor for graduation som ar nasta fredag!!!! Och geeez.
Iaf, vi hors senare puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

Hej lilla fining, tänk att vi ses snart! Känns helt galet när man går här hemma i allt byggdamm :))

Längtar massor !KramMom

2012-06-01 @ 07:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback