5/29/12 senior prank day 1

First prank day är avklarad vi hade ju "skolan till salu" idag. Det var dock super lame :( inte många som gick inför det.. Jag satte på mig kavajen ocj smartis /nerd brillorna och körde på lite lockar och kände mig nöjd ändå med min insats! Men imorgon blir det ändring på det! Hoppas vi iallafall, då är det combat(camou)/allblack. Så imorgon blir jag emo allesammans ;) anyways idag på i culinary skills lagade jag fettuccin alfredo och imorgon ska jag få Baked Alaska och massa annat onyttigt och gott för de var two day labs! Kyle & jag haha den killen är lite awkward ibland Abby och Swede och sedan kära Amber som skrämmer skiten ur mig dagligen med hennes creepy beteende.. Speciellt när hon berättar att hon pratat om mig med sin pappa och visar bilder och berättar hans kommentarer om mitt utseende och förresten vilken pappa skulle igentligen göra det? Det är bara skumt så jag hoppas innerligt att hon skojade men men the typicall swedish girl, ska Nanna kudden nu pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback