5/26/12 Eurovision song contest segerpaty på båten i Wisconsin

EUPHORIAAAAAAAA TIL' THE END OF TIME! SVERIGE VANN EUROVISION!
Att sitta på båten här i Wisconsin tillsammans med sin värdmamma och kolla på bidragen, chatta med mamma och pappa och diskitera bidragen fram och tillbaka var galet mysigt och så otroligt uppskattat. Judy gick verkligen in för det 100% och satt och skrev på imessage till mamma och pappa vad Judy sa och sen översatte jag det mesta för Judy. Sen när det väll gällde var jag ensam på båten och galet pirrigt excited!! Och när det väll var självklart att vi vunnit var jag så galet hyper excited happy så jag hoppade upp och ner på båten så det gungade lite mysigt. Innan Eurovision började var det sovmorgon, gick till båtklubben dem har här i Bayfield åt kanelbulle/pecan sak till frukost nyttig jag är right? kommer inte kunna ta flyget hem, kommer rulla/flyta hem istället... Efter det åkte vi till någon local/fashion/jewlery designer that's famous for her craft och där överraskade Judy oss med att jag och Taylor får designa vårt egna "sisters" halsband och har vi tur kommer det bli klart innan vi åker på fredag eller att dem kan skicka det så jag får det till graduation eller något. Super gulligt och jag fick min vilja igenom när det kom till designen. Taylor ville blinga det lite extra och mönster här och där medans jag var noga med att det skulle vara classy och kunnas användas till allt liksom. Var lite orolig ett tag för iochmed att det kostade så mycket som det gjorde ville jag ju kunna använda det! Så får jag får det, kommer jag lägga ut detaljerade fina bilder på det. I promise så får ni ge lite feedback-people!
Sen efteråt ikväll åt vid på the local hotell/resturanget pier plaza med nana and papa och där blev det turkeyburger. Nana and Papa är super mysiga men liksom hur awkward är det inte när Papa frågar om det ska bli skönt att komma hem bara sådär rakt ut? Haha, vad ska man svara liksom? För även om jag ängtar hem och tycker det ska bli as skönt att få komma hem och träffa mamma och pappa liksom, kommer man ju sakna vissa delar, männiksor och vardagen här senare. Tillexempel kommer ju vara konstigt att inte ha the Joneses i sin vardag sen ju! Anyways, här får ni söt bild på mig och Coco precis innnan Loreen vunnit! Kommer sakna denna lilla tjockisen även om hon är galet jobbig.. Pappa jag behöver en hund, jag är van vid Coco, im gonna get depressed anyways when I get home blink blink...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste <3 <3 <3

2012-05-27 @ 10:09:48
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Jag såg också ESC i USA, men för något år sedan, grymt konstigt stämning att se det där när knappt någon annan bryr sig, och man vet att hela Sverige är i extas :)

2012-05-27 @ 16:28:44
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback