5/1/12 sjuk-tisda

Men kolla här, det är maj nu! Och jag är sjukis, har varit jätte tjurig idag, har haft så ont i huvudet, kroppen, halsen och näsan.
Imorgon är det iallafall early release, slutar 1 istället så kommer vara hemma vid lite efter halv 2 typ (halv 9 svensktid.) Tack gode gud för det, iochmed att det är så mycket med lördagen då vi har konsererna så är det genrep osv och massa koreografi så kan inte missa någon skola. Och iochmed att jag är sjukis får jag inte ha linser nu och verk i kroppen och massa mög. Nej men positiv inställning, förresten vet ni om att min mamma och pappa kommer om 39 svenska dagar? och 40 för mig? UNDERBART♥
haha söt sjuk chey.
Bella om 4/28/12 nu är jag redo:
På ett ungefär hur dyrt var det med promklänningen och allt som tillkom??
Det beror helt på dig igentligen och vilken skola du går på. Lyckligtvis hade jag ju en promdejt som skämde bort mig totalt. Köpte min biljett och betalade för partybussen bara det (110 dollar), hår beror ju på vad du ska göra, naglar samma där men mina gick på 40, klänning ligger allt mellan 100-500 dollar och skor( mina kostade 15 men skulle kostat 40 så vet inte riktigt varför min säljare bara tog 15.. hmm) osv. Sedan killens boutineer kostar runt 20 dollar osv.

Franscesca om 4/29/12 prom was literally on fire:
Du skrev att ni hade sagt att ni var en "sober bus", betyder det att det finns såna partybussar under Prom där dom dricker? :o
Om man säger såhär, precis som vi svenskar har en vana att festa har ju såklart amerikanarna det med. Och PROM är då dem festar som mest och det är vanligast att amerikanska teenagers åker fast för minors ( att dem har druckit fast dem inte är 21.) Så ja, det är många partybussar på prom som dricker. Det betyder ju dock inte att det är "okej" liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback