3/31/12 det blev laser-tag instead

det blev ingen bowling igår som jag såg fram emot. det blev laser-tag och arcadgaming istället men inte led jag för det! had a freaking blast och var lite sissådär extremt hyper galen. ett tag verkade nästan som om jag och ida skulle bli utkastade från brunswick bara för att vi var lite sådär gulligthyper-glada-skrattanfall osv. skrattade så fruktansvärt mycket igår att jag trodde jag skulle tappa andan ex antal gånger.
det var super kul igår!! idag blir det dock inget scandinavian store, vädret är tråkigt och kallt, ca 6+ grader tror jag just nu men det är meningen att vi ska nå 25-30..  det blr intensive packning för springbreak och sen får vi se om jag kanske drar till cherry berry med Taylor eller kanske träffar Jon eller vad som. Jag tar denna lördag som den kommer. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback