just some questions with some answeres

- Du åker med STS eller hur? Jag tänkte bara fråga om hur lång tid det tog för dig efter du bokat innan du fick intervjuinformation osv, jag vet att det är längesen, men berätta gärna om du kommer ihåg :)
Tjuhu, jajjamensan min svenska organisation är STS. För mig gick det superfort faktiskt, jag fick intervju veckan därpå i Lund.(?) Jag minns att jag var super nervös med tanke på att intervjun skulle föras på engelska och jag visste om att i stortsätt intervjun bestämde om jag skulle komma iväg eller inte. Men efter intervjun så berättade hon att det gått super och att jag blev godkänd av henne/ rekommenderad. :)
-Vilken låt är liksom din USA låt?
Jag har två, Stereo Hearts var typ den första jag hörde här, medans Red Solo Cup är mer den jag hör på radio här borta, mest på country station dock men den är så himla amerikansk för mig.
- Kan du har inte ge tips på vad man kan skriva i brevet till värdföräldrar? (Det dem kommer välja en efter)
Ditt personliga brev ska i princip vara dig i ord. Hitta absolut inte på någonting utan det ska vara 100% du eller sant. Jag började berätta om vart jag bor, intressen osv. Sedan gick jag djupare in på, vänner, vad jag gillar att göra. Minns att jag skrev " Im that type of girl that can watch movies over and over again, love painting my nails in pink colors and i adore and love hello kitty" Jag skrev även om hur jag som person ser på saker och ting. Så var completely honest för det gör att din familj lär känna dig lite och ser om du passar in. Du förlorar ju inget på att skriva precis hur du är för det finns ju alltid någon familj som kommer matcha dig.
- Vad ser du fram emot just nu?
Tampa, Florida på söndag, Prom 28th april, Celebration concert 5th may, Twins Baseball game 12th may, Graduation & senior lock in 8th June and Mom and dads arrival to Minnesota 10th June ♥
- Vad heter du på weheartit?
carolinasamuelsson :)
- Vart köpte du din promdress?
Jag köpte den på David's Bridal store som är en kedja på 3 diffrent stores som säljer brudklänningar & bridesmaids och prom dresses när det är prom season.
- Vad händer igentligen mellan dig och han Jon??
Kortfattat vi ska på prom together. Kan inte längre skriva riktigt helt vad som pågår och vad jag känner längre då det visar sig att många amerikanare har börjat läsa min blogg nu då dem översätter den..
- Vad är ditt favoritgodis borta i USA?
Mike and Ike's (frukt gel aktigt godis) & Reeses peanutbutter cup & M&M'S (all time favorit)
Räknas Frozen yogurt som godis? För isåfall är det no. 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback