3/16/12 Cherry Berry Froyo

Tjingeling people! It's friday! Efter skolan hämtade Andria upp mig och Hannah och så åkte vi till Cherry Berry och köpte froyo. Min drog, åh så gott. Frozen yoghurt är det på min top 5 jag kommer sakna allra mest med USA sen när man kommer hem. Jag får verkligen inte nog. Så underbart. Tusen gånger bättre än glass tycker jag.
Det var super mysigt, vi gick in fick smaka massa olika froyo smaker, betalade och sedan så satte vi oss ute i det strålande solvädret och njöt. Det är helt sjukt, 81 F alltså 27 GRADER! Var det ute i eftermiddags, sommarväder i mars, i Minnesota?! Jesusssss! Underbart väder! Sen vid halv 6 kom jag gem och sedan dess har jag städat rummet och Taylor och jag har kollat på Pirates of Carribean! Imorgon ska jag förmodligen till Kevins photoshoot när Judy sen kan skjutsa mig och hänga lite med min GAB som han kallas ( Gay Asian Boyfriend ). LOVE
oh btw: Honor roll är när man har ett visst betyg, ditt genomsnitt i betyg liksom, GPA säger dem härborta och för att vara med på honor roll måste man ha mer än 3.2 (?). Och det är ett genomsnitt typ på B's tror jag.
Hannah, Andria och Stekarn själv - Carolina
Pink Lemonade Sorbet & Chocolate Froyo med jordgubbar,hallon,blåbär och lite chocolate chips.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Lina du är sååååååå duktig tycker en stolt mommom kram från Spanien just nu 38 gr. i solen .

2012-03-17 @ 14:36:37
Postat av: Bride

Hej hopp! Vilekn fin blogg du har. Ta tillvara på livet i USA...! =)



Jag bor i London tillsammans med min hund och syster och stortrivs :) Har många idéer, ser möjligheter i det mesta och jag bloggar om reseliv, nöjen, musik, mode, mina arbetsdagar som innefattar events, musikal och fotbollsbesök och skriver såklart även om pubhäng och mycket mer. Läs min blogg och bli inspirerad! Cheers

2012-03-17 @ 21:10:40
URL: http://www.123london.spotlife.se
Postat av: Mom Anna

Hej Älsklingen, Du är så DUKTIG! Kram Mom

2012-03-17 @ 21:50:14
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Snälla, kan du rösta på mitt bidrag och hjälpa mig att vinna. Du får en länk som tack: http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=17591

2012-03-17 @ 22:04:08
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback