3/13/12 prom hysteri... & concert choir battle of jericho

Wohoo, so sad. Igår var vår sista choir concert med våra "robes" nästa är celebration i maj(?) med disney tema då vi kommer sjunja och ha koreografi! Så himla glad att Judy kunde/ville gå på min concert igår och att hon filmade!
Iaf fick jag lite panik idag, sitter vid mitt skåp helt själv och fyller i min dream journal, inte så mycket att göra nu när ida är i Hawaii liksom. Så kommer Tre (kommer ni ihåg, awkward kid, homecoming, good eats osv)
Kommer tittar på mig och vänder, jag bara jaha okej, sen 30 sekunder efteråt kommer han tillbaka och konversationen quoting.
"Hey Tre!" Since he's back again I better say Hi liksom..
"Sooo, this is not me asking, this is just me checking what's going on okey..?" "Okey Tre"
"Do you have a date for prom?" * Chockad som jag blir börjar jag ju skratta då jag never expected att han skulle fråga det. Så efter ett tag svarar jag ju nej, för det har jag ju inte......
"Okey Great, taking notes to myself"* Så låtsas han anteckna i sitt block han håller i.
Sen during good eats så står jag brevid Kevin och väntar på att the bell is going to ring, då frågar han mig - Are you going to prom with Tre?!
Då har han tydligen nyss sagt att han planerar på att fråga / ta mig till prom då alltså i princip när ja står där utan att jag hört. DETTA ÄR INTE BRA. Jag vill gå på prom SO BAD men gud nej inte med Tre..
Fingers crossed nu på att allt med prom fixar sig för jag har hittat världens kläning jag vill ha och som det känns står mitt namn över hela altet! over and out, nu strax sova!
- BATTLE OF JERICHO -

Kommentarer
Postat av: Mom Anna

<3 <3 <3

2012-03-14 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback