3/5/12 men ÅKEJ?

he hej hej. Avundsjuk much? Jaaaa.
Taylor har fått ny iPhone 4S helt bara sisådär. Hon som inte ens tycker om iPhone. Bl.a. Bl.a. iPhone suger, haha men eller hur. Lol.

Jag fyller år om 4 dagar (svensk tid) 5 american, mitt namn var på choirns lilla nyhets tv där det stod march birthdays. Uihoo. Lite tufft. Imorgon efter skolan ska jag och Ida försöka hitta till target och något sol ställe genom att power walka, hon ska till Hawaii nästa vecka och snart är det ju springbreak så måste förberedda kroppen på long lasting solbränna, jag ser ju springbreak som en ytterst bra solgrund för le family vacation sen i California och Florida.
Nu ska jag sova iaf/försöka,
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback