3/24/12 kommer du åka med mig till balen?

Känslan som uppstår då du somnat när du började skriva på ett inlägg, vaknar upp och Its all gone...

så efter psychology klassen så skulle vi hämta våra text questions uppe vid Mrs. Gaffneys table, tänkte inte så mycket på det men Jon väntade på mig och då började han och jag gå, Dominique pratade på med han så jag fortsatte gå sen rätt vad det är så vips går han brevid mig i trappan och vi går neråt från ( tredje våningen till första) så stannar han sedan vid bordet nere i kafeterian, stackarn har second lunch när jag har choir och börjar prata. Och så säger han, " So Carolina, i think you totally should read this note." och så kollar han på mig och jag bara " okey" så räcker han över en vikt lapp där det står Carolina på den. Jag börjar öppna/vika upp lappen och han börjar fixa med någon plastkasse med något virat runt om, så när jag öppnar lappen så står det som ni ser på svenska - I GOT ASKED TO PROM!!! och så räcker han över mina favorit blommer, vita liljer med lite rosa i precis som min älskade fina mamma brukar köpa åt mig.
Jag utbrister oh My god that is soooo cute yes, ger han en kram och går chockad med blommor och en lapp ang prom till choirn. Alla ser blommorna och mitt halvchockade glada uttryck och tjejerna totally starts screaming. Alla bara - YOU TO ASKED TO PROM!! Right?
- WHO did it? - HOW? etc.
Sen efter choirn och lunchen när jag stod utan för Engelskan och väntade på att Mr. Grimmie skulle komma och släppa in oss så står jag där med mina fina blommor och ett par killar i klassen och Edvard(Norsk foreigner, han som inte slutar skoja om att vi ska dejta ...) frågar, Who got you the flowers? And why? Och så sjukt läskigt timeing men så kommer Jon preciiiis när jag säger det och Edvard bara who is that, så vänder jag brevid mig och säger this is Jon. Så några amerikanska kollar bara Awe cute. Did you say yes etc. Och jag bara skrattar och leer. Och Jon och jag skojar och säger nej. När dem sa Well obviously she did, look at her all smiling and being happy about it!

Så kära svenskar jag ska på freaking prom!!!! Sen är jag ändån glad att Jon asked me för han är jätte snäll kille och skriver massa gulliga saker till mig. Idag lördag efter att jag somnat igen så kommer vi förmodligen åka och kolla prom dresses och prova olika storlekar och så vidare för det är helt sjukt hur excited Judy är för min skull!! Dock har jag funnit my dream dress redan men ååååååååh så glad. Nu måste jag sova lite. Puss


Kommentarer
Postat av: lovisa

men guuuuud vad gulligt!! sånt vill jag också uppleva :)

2012-03-24 @ 16:15:31
URL: http://lovisasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback