3/19/12 epic fail med lite thunderstorm också

Det stormar fint här i Minnesota, blåser regnar och det ser ut som om det är disco utomhus tack vare alla blixtar! Efter skolan idag failade jag som bara den, fick sms av Judy när jag var på bussen att hon skulle hämta oss så då började jag ju halvspringa mot strömmen för att kunna hå in i skolan igen, när jag kommer närmre massan av elever så känner jag hur knäna börjar svika mig och BAAAM! Dyker ner i marken. Så fruktansvärt pinsamt och riktigt riktigt über typiskt mig! Efter mitt epic fail mötte jag Taylor och Drake vid trappan och så gick vi ut och Judy hämtade upp oss och tog oss till Cherry Berry, vilket gjorde att det kändes bättre haha. Sen efter det la jag mig ute i solen i drygt en timme för man får ju passa på när vädret är fint. Redan på fredag ska vi vara nere på 50 F (10grader C) och det ser man ju inte fram emot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback